Vtipy #6

06.05.2018

Dnes sme si pre Vás pripravili zopár skvelých vtipov, ktoré vám spríjemnia váš deň.  

Keď som mal 5 rokov, mama mi hovorila:
- Dávaj si na internete pozor. Sú tam zlí ľudia.
O 13 rokov mi došlo, že ja som tí "zlí ľudia".


Microsoft sa snažil vniesť do svojich chybových hlásení trochu humoru. Tu je pár príkladov:
- Tlačiareň neodpovedá. Máte po ruke pero a papier?
- V živote si môžete byť istí tromi vecami. Daňami, stratou údajov a smrťou. Čo myslíte, ktorá sa Vám práve prihodila?


Dvaja programátori sedia v bare, keď prejde okolo nádherná slečna. Jeden hovorí:
- Tá má ale properties!
Druhý len smutne pridá:
- Včera som to checkoval, je to read-only.



Smartfóny strednej triedy sú pre ich výrobcov rovnako dôležité, ako vlajkové lode. Práve tieto cenovo dostupnejšie zariadenia sa totiž môžu predávať lepšie a v konečnom dôsledku vynášať spoločnostiam vyššie zisky.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky