Recenzia na MacBook Pro

01.05.2018

Nie jednému človeku prebehlo hlavou načo sú dobré Macbooky. Slangovo Macky sú dnes o veľa dostupnejšie ako predtým.

V čase rozkvetu sme ich mohli nájsť hlavne vo veľkých firmách. Na západe je to štandardná štúdia, ale na Slovensku je to iba z časti. Ak by ste sa ma opýtali 2 roky dozadu či by som si zaobstaral nejaký produkt od firmy Apple, moja odpoveď by mala iba 3 písmená a to rázne NIE. Ale dnes to už tak nie je.

Prvé načo spadne Váš zrak je cena. A ako druhé Vám spadne sánka. Pýtať dve tisícky za mašinu, ktorá má výkon v hodnote tisíc eur je dosť. Dostať nejaké štvorjadro generácie i7, integrovanú grafiku a pamäť okolo 500 GB. Ale čo veľa ľudí prehliada je rýchlosť otvárania aplikácií a celková rýchlosť so súbormi.

Na jednu vec som si musel zvykať a to na hrany. Prvý týždeň Vás možno budú rezať na zápästí, ale po zvyknutí si to ani neuvedomíte. Na drevenom stole pôsobí veľmi elegantne. Celkové rozmery sú prijateľné. Svietivosť displeja je slušná a to aj vonku pri teplých slnečných dňoch. Integrita u firmy je na prvom mieste. Antivírus pre bežného užívateľa je zbytočný. Updaty na operačný systém vychádzajú pravideľne. A dôvod prečo sú také drahé je kvalita za ktorú sa oplatí priplatiť.

Ako majiteľ macku vôbec neľutujem, že som si musel priplatiť. Programovanie je na ňom zábava, o to sa stará pohodlná klávesnica. Ja ho môžem iba vrelo odporučiť, rýchlosť, krása a spoľahlivosť je to čím si ma získali.



Smartfóny strednej triedy sú pre ich výrobcov rovnako dôležité, ako vlajkové lode. Práve tieto cenovo dostupnejšie zariadenia sa totiž môžu predávať lepšie a v konečnom dôsledku vynášať spoločnostiam vyššie zisky.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky