Recenzia na DJI Phantom 3 Standard

02.05.2018

Recenzia výkonného drona Phantom 3 Standard od firmy DJI.
Niet pochýb, že firma DJI patrí medzi svetovú špičku a neexistuje žiadna iná firma, ktorá by sa jej aspoň zďaleka vyrovnala.  

Aj keď už nie je model Phantom 3 Standard najnovším kúskom od firmy DJI, stále sa dá považovať za skvelého drona. 


Jednou nevýhodou je kamera. Kamera tohto modelu už nie je najnovšia, ale stále s ňou dokážete urobiť dobré zábery. Najviac mi na tejto kamere vadí, že pri rozlíšení 1920x1080 nedokáže nahrávať videá, ktoré majú 60fps. Maximálne dokáže nahrávať videá pri 24fps.
Ďalšou nevýhodou kameri je, že rozdiel medzi FULL HD a 2K vôbec nevidíte. 


Myslím si, že batéria je postačujúca. Vydržíte s ňou lietať približne 20 minút. Veľa krát sa mi ale stalo, že sa mi batéria vybila a ja som nemal pri sebe žiadnu zásuvku, ale iba auto. Preto by som ocenil keby DJI ku svojím modelom pribaľovala nabíjačku do auta. 


Neviem prečo, ale môj model Phantom 3 Standard začal po nejakej dobe strácať signál. Niekedy stratil signál, keď vo vzdialenosti 20m od ovládača. Výrobca uvádza, že max vzdialenosť je 500m. Neviem ako môže byť 500m keďže ja som nikdy nešiel ďalej ako 100m. 


Aj keď má tento starší model od firmy DJI viac nevýhod ako výhod, stále si myslím, že tento model je ešte skvelý. 



Smartfóny strednej triedy sú pre ich výrobcov rovnako dôležité, ako vlajkové lode. Práve tieto cenovo dostupnejšie zariadenia sa totiž môžu predávať lepšie a v konečnom dôsledku vynášať spoločnostiam vyššie zisky.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky